poniedziałek, 21 stycznia 2013

Jo sie wos pytom...

... kaj jest ten Bytom. Tym razem niewiele wynikło z  niedzielnego pleneru, właściwie nie miałem na niego ani planu, ani pomysłu. Jedyne miejsca które chciałem odwiedzić to dwie kamienice, na rynku w Bytomiu, i centrum Gliwic, w których znajdują się kolejne ślimaki do mojej skromnej kolekcji :).
Do kamienic nie udało się dostać, nie miałem odwagi dzwonić domofonem w niedzielny poranek, z prośbą o wpuszczenie. Wskoczyliśmy więc na dworzec zrobić kilka ujęć, a w drodze do Gliwic znaleźliśmy taką fajną opuszczoną Halę po byłej kopalni Bobrek. Teren jest strzeżony, ale udało nam się wskoczyć do środka między dwoma blaszakami. Ogólnie w tym miejscu jest dosyć sporo budynków, my natomiast byliśmy tylko w tym jednym, a następnym razem zobaczymy co jest w pozostałych. Dziś dodaje kadry z cyfry, a kiedy Damian wywoła i zeskanuje mi kliszę dodam następne.



3 komentarze:

  1. Czuję, że musisz coś urozmaicić. Chodzi mi o kadry. Może powinieneś założyć tele i poszukać jakiś detali ciekawych. Wyszedł by z tego fajny cykl. A tak to same szerokie kadry są lekko nudnawe bo jest ich w nadmiarze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój żaby, będzie zeskanowana klisza będzie kilka nie szerokich kadrów.

      Usuń
    2. Klisza już w w cyfrowej drodze Zdigitalizowana się wysyła i czekamy na analogowy suplement do tego posta.

      Usuń